بررسی سرعت اینترنت در کشورمان
بشارت شارژ و سیستم پرداخت قبض بشارت
بررسی سرعت اینترنت در کشورمان

بررسی سرعت اینترنت در کشورمان

امروز در این مقاله قصد داریم که به بررسی سرعت اینترنت در کشورمان بپردازیم پس از اینکه رایتل وارد عرصه ارائه دهندگان خدمات موبایلی شد با این شعار پا به عرصه نهاد تا اینترنت نسل سوم را در دسترس همگان قرار دهد بعد از گذشت سه سال که از انحصار این اپراتور می گذرد اپراتور های ایرانسل و همراه اول نیز وارد این عرصه شدند حالا رایتل مانده است و شارژ رایتل آن.

با تمام شدن انحصار رایتل در ارائه نسل سوم (3G) اینترنت همراه، اپراتورهای ایرانسل و همراه اول اقدام به راه اندازی آزمایشی اینترنت 3G کردند، ابتدا ایرانسل اینترنت 3G را رونمایی کرد و خوشحال از ارائه سرعت حداقل 8 مگابیت و شارژ رایتل کمتر! پس مدتی این اینترنت نسل سوم مسدوو شد و به خاطره ها پیوست! پس از همراه اول با شعار «نوترینو، اینترنت نسل نو» وارد میدان شد، شعاری زیبا، البته با سرعت 128 کیلوبیت! بعد اعتراضات گسترده در سطح اینترنت به همراه اول، این اپراتور اقدام به باز گذاشتن سرعت با شارژ رایتل ثابت نمود، که تا به الان نیز همین گونه بوده است، خب با این تفاسیر ایران در رده بنده کشورها از نظر سرعت اینترنت در چه جایگاهی قرار دارد؟ادامه را در ایتور دنبال کنید.با ما همراه باشید.

طبق معمول کشور ما جز 50 کشور آخر است، همانطور که قبلاً اعلام کردیم ایران رتبه ی 154 را در این رتبه بندی در اختیار دارد و اوضاع در رده بندی اینترنت همراه قدری بدتر است. ایران از میان 113 کشوری که دارای اینترنت همراه هستند رتبه 105 را در اختیار دارد.
طبق بررسی ها سرعت اینترنت همراه در ایران 2.41 مگابیت بر ثانیه میباشد. که در واقع تنها کشور ما از 8 کشور دارای رتبه ی بهتری است! طبق اعلام های ایرانسل، این اپراتور اینترنت LTE را ارائه میدهد، پس چرا ایران این جایگاه را دارد؟ گویا ایرانسل باید در کیفیت تجدید نظر کند. مدیر عامل ایرانسل سرعت مطلوب 4G را بین 10 تا 40 مگابیت اعلام میکند، پس با این سرعتی که ایرانسل ارائه میکند چرا ایران در این جایگاه قرار دارد؟ شارژ رایتل مورد نیاز خود را از وبسایت ایتور تهیه نمایید.

شارژ رایتل

با بررسی در این رتبه بندی کشورهای همسایه همچون، افغانستان و ترکمنستان و آذربایجان با میانگین سرعت 7.04 مگابیت، ارمنستان 6.99، عراق 4.53 و پاکستان 3.49 مگابیت برثانیه سرعتی به مراتب بالاتری نسبت به ایران دارند. در بین کشور های همسایه دارای کمترین سرعت هستیم. همچنین میانگین سرعت دانلود اینترنت همراه در جهان 11.9 مگابیت است، که کشور ما فاصله ی زیادی دارد!

ما در وبسایت ایتور آماده ارائه هر گونه خدمات آنلاین و برخط به شما به منظور کاهش سفر های شهری و صرفه جویی در هزینه های شما هستید شما با استفاده از وبسایت ایتور می توانید قبض های خود را پرداخت کنید، به صورت آنلاین شارژ رایتل، شارژ ایرانسل، شارژ همراه اول خرید کنید، وایمکس ایرانسل خود را شارژ کنید و به صورت مستقیم سیمکارت خود را شارژ کنید.

منبع: بررسی سرعت اینترنت و اینترنت همراه در ایران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: